Rozmiar ringów: 80mm oraz 100mm

Krok 1: "Demontaż"
1.Otwieramy maske bierzemy klucze w dłoń
2.Odkrecamy ten plastik co jest nad grillem

3.Odkrecamy trzy śruby trzymające lampe i odpinamy wtyczke z tyłu oraz przekrecamy mocnowanie zarowki kierunkowskazu i je wyjmujemy.
4.Wyjmujemy lampe.

Krok 2: "Rozklejanie"
1.Bierzemy naszą lampe.
2.Odpalamy szuszarke/ opalarke i grzejemy łaczenie szkła(poliweglanu) z czarnym plasikiem
3.Bierzemy srubokret i podwarzamy takie jakby zatrzaski na lampie
4.Z umiarem bierzemy łapiemy lampe i rozdzieramy na boki odzielajac szkło od reszty
5.Mamy rozklejoną lampe juz.
6.jeszcze tylko dwa wkrety trzymajace plastik w szkle

Krok3: "Montaż ringów"
1.Bierzemy nasze ringi
2.Wiercimy dziure na kable w plastiku tam gdzie bedzie mały ring.
3.Wklejamy je w ten czarny plastik (ja użyłem kleju dwuskładnikowego do plastiku z palety Technicool)


Krok4: "Podpięcie"
Tutaj po prostu wkleję schemat jak to podłączyłem.


Opis:odciąłem kable które idą do oprawki żarówki postojowej, minus rozdzieliłem na dwa kable jeden podpiety do "-" od ringów(czarny przewód) drugiego do "-"w oprawce pozycji(kolor trzeba sprawdzić ale chyba czarny) . Plusa natomiast podłączyłem do przełącznika kołyskowego trzy pozycyjnego I-O-I. Jedno wyjście podpiąłem pod plusa ringów, drugie wyjście podpiąłem do plusa oprawki postojówki.
Przełącznik zamontowałem z tyłu lampy żeby w razie "w" można było przełączyć na postojowe zwykłe wyłączając ringi (np problemy przy przeglądzie)
Krok5: "Końcowy montaż"
1. Bierzemy nasze trzy kawałki lampy
2. Zakrecamy plastik do szkła
3. Dokładamy do siebie dwie polówki i znowu podgrzewamy opalarka dociskając
4. Po przestygnięciu możemy już montować lampę z powrotem czyli odwrotnie jak demontaż.


