Trzeszczące zawieszenie tył, dobry mechanik Bydgoszcz

Łożyska, amortyzatory, sprężyny i inne części zawieszenia.

Trzeszczące zawieszenie tył, dobry mechanik Bydgoszcz

Postprzez KCU 7 lip 2016, 19:03

Ktoś naprowadzi co to dokładanie może być? (google mówi, że gumy ale najlepiej upewnić się na fachowym forum :) )
Od jakiegoś tygodnia trzeszczy mi coś w zawieszeniu z tyłu. Nie są to stuki nie są to puki po prostu trzeszczy, trochę jak stare metalowe sprężyny (chociaż jeden dzień - dość wilgotny - po prostu piszczało). Całość ma miejsce kiedy samochód postoi dłużnej na przykład przez noc i przechodzi po przejechaniu kilkunastu metrów. Nie dzieje się to przy najeżdżaniu na nierówności czy kiedy sam próbowałem "rozbujać" auto. Dodatkowo wydaje mi się, że dźwięk jest niezależny od prędkości i całość ustaje sama.

Dodatkowo jeśli ktoś z Bydgoszczy lub okolic byłby w stanie polecić dobrego mechanika byłbym wdzięczny :D
Samochód: HC GK 2.0 16V (2003)
KCU
 
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 sie 2015, 10:16

Trzeszczące zawieszenie tył, dobry mechanik Bydgoszcz

Postprzez minciu 21 lip 2016, 21:03

Możesz wziąć sylikon w sprayu i zalać wszystkie gumy w tylnym zawieszeniu:) Przestanie piszczeć i skrzypieć:D Ale luzów nie usunie:P

Najlepiej kup sobie na początek to:
http://allegro.pl/hyundai-coupe-guma-st ... 48129.html

Nie bój się o zakup na darmo, bo i tak już dawno Ci się rozsypały te gumy. Powinieneś je spokojnie wymienić nawet sam. Jedna - dwie śrubki i po krzyku.

Jak już będziesz trzymał nową gumę i starą w ręku, porównaj sobie czy czymś się różnią. Wyobraź sobie, że miałbyś w samochodzie takie opony jak te gumki które właśnie wyjąłeś.. rozpadające się w ręku...

Teraz jak już będziesz oświecony i poznasz tajniki 13-to letniej gumy to będziemy mogli wrócić do zdjęcia z tej aukcji:
Obrazek

Masz tam ponumerowane elementy gumowe (no może poza kilkoma wyjątkami jak łączniki stabilizatora:). I te wszystkie elementy z wyglądają teraz jak Twoje stare gumy stabilizatora. Już wiesz co musisz jeszcze zmienić.. niestety ale wszytko:] Dokładnie 1,2,3,4,5,16,17. Nie wiem jak poduszki amorów, szczególnie na przednim zawieszeniu:) A skoro już mowa o przodzie, to tam będzie podobnie:) Do zrobienia przód/tył/lewa/prawa.. wszystkie tuleje do wymiany:]

I tak... nie wiem jak mogłeś do tej pory jeździć tak zdezelowanym autem.. Przecież ono pływało po drodze jak stary rupieć;] Fajnie, że się ze mną zgadzasz:) Teraz możesz się przejechać autem jak z salonu:D Tutaj przyznasz mi rację dopiero po tych wymianach.. No chyba, że jednak zakończysz naprawę na tej puszce sylikonu:D

średni koszt jednej gumki będzie się wahał od 10 do 100zl.. większość powinna zamykać się w 50zl. Z przodu masz chyba 2 tuleje na wahacz ( razem 4sz tulejek na dwie strony ) plus 2 na stabilizatorze. Ewentualnie możesz zmieniać całe wahacze, bo kosztują pewnie 100-200zl? Remont kompletnego zawieszenia... 500-1000zl części. Nic wielkiego.. Tak wiem, przegląd przecież przeszedłeś.. ale na przeglądzie można się prześliznąć nawet z rozerwanymi gumami:) Wiem bo sam mam teraz w aucie 4 naderwane i jestem świeżo po przeglądzie :D A w bagażniku już mam 50% nowego zawieszenia:] Dokładniej 100% przód i 25% tył TRW/Lemfolder + 2xPoduszki z łożyskami amorów a auto jest z 2008 roku:P
Samochód: nie posiadam/inny (2002) || galeria: viewtopic.php?f=22&t=4503
Podpis: BYŁ: HC RD 2.0 ~ ~ BYŁ: HC RD2 2.0
minciu (Moderator)
 
 
Posty: 3039
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Dołączył(a): 17 sty 2008, 14:03
Lokalizacja: Bolesławiec
opcje: , www


Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron