Cos stuka- prawe tylne kolo

Łożyska, amortyzatory, sprężyny i inne części zawieszenia.

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 6 wrz 2011, 18:48

Panowie poradzcie bo mnie wkurza to walenie ;) puka i stuka na najmniejszych nawet nierwonosciach, nie za glosno ale jednak, profilaktycznie wymienilem lacznik stabilizatora, dalej wali :roll:
Na kanale i szarpakach nic nie wyszlo :roll:

ps. moze zuzyty amortyzator ? tzn juz nie tlumi i stad walenie ;)
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez jammiq 6 wrz 2011, 19:20

podnośnik czy inne śmieci w bagażniku? :P
Samochód: HC RD2 1.6 16V (2001) || || galeria: viewtopic.php?f=22&t=3179
Galeria zewnętrzna: http://www.autocentrum.pl/awc/jammiq/hy ... oupe-2001/
Podpis: Obrazek
Obrazek Hyundai Coupe RD2 1.6 2001 - moja miłość :)
jammiq (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1530
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 24 sie 2009, 17:57
Lokalizacja: Częstochowa
opcje: , www

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 6 wrz 2011, 19:22

Bagaznik wytrzepany do golej blachy (doslownie) nawet kolumne amorka od gory dokrecilem.
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez luken1 6 wrz 2011, 19:31

Cholera, u mnie też stuka i też na podnośniku nic nie wyszło. Prawe tylne koło, ale zauważyłem, że jak mam więcej ciężkich gratów w bagażniku to słychać mniej, albo przestaje stukać. Co to może być?

Jutro jadę wymienić olej, więc powiem, żeby mi to sprawdzili jeszcze raz.
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7245
Podpis: ser del barça és el millor que hi ha
luken1
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 83
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Dołączył(a): 7 cze 2008, 00:52
Lokalizacja: Poznań

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Perez85 6 wrz 2011, 20:03

może zaciski ?
Samochód: HC RD2 1.6 16V (2001) || galeria: viewtopic.php?f=22&t=2631
Podpis: “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno" - Sir Stirling Moss
Perez85 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1574
Otrzymał podziękowań: 28 razy
Dołączył(a): 11 mar 2009, 19:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza / Częstochowa

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 7 wrz 2011, 12:10

ja mam to samo tylko z przodu, cały amortyzator mi rozbierali w ASO i dalej nie wiadomo co to. Sytuacja jest o tyle dziwna, że nie ma żadnych luzów, auto jedzie równo, nic nie ściąga, kierownica nie drży nawet przy dużych prędkościach. Zawieszenie jest w IDEALNYM stanie technicznym. WTF ?? Może nie wiem łożysko ?? Może jakiś plastik sie gdzieś obluzował ?? Jak ktoś odkryje przyczynę to poprosze o info
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez luken1 7 wrz 2011, 12:55

A luzu na kole nigdzie nie masz? Łożysko nie hałasuje?

Mi dziś porządnie przetrzepali zawieszenie i znaleźli właśnie delikatny luz na tylnym prawym kole. Mówią, że łożysko do wymiany, ale zużyte łożysko powinno dawać chyba inne objawy niż stukanie (raczej huczenie). U mnie nic nie huczy, tylko jest to cholerne stukanie.
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7245
Podpis: ser del barça és el millor que hi ha
luken1
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 83
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Dołączył(a): 7 cze 2008, 00:52
Lokalizacja: Poznań

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Szachi87 7 wrz 2011, 13:39

u mnie za głośno zawiecha z przodu chodzi, łącznie byłem na 3 stacjach diagnostycznych i w ASO, wymyślano różne teorie, co wymyślili to wymieniałem a efektów brak.. podczas rozmowy z pracownikiem ASO bardzo się wypytywał o Coupe bo za wiele ich nie mieli na warsztacie ale stwierdził że osobiście nienawidzi tego auta, dlaczego? "bo nie ma nic a zawiecha stuka"
Samochód: nie posiadam/inny (3502)
Szachi87 (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 5249
Otrzymał podziękowań: 149 razy
Dołączył(a): 19 gru 2008, 12:28
Lokalizacja: Gdańsk

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez damian11 7 wrz 2011, 14:27

u mnie stuka też, i nie stety wiem co.... maglownica, lub wersja optymistyczna wyrobione jabłko na drążku kierowniczym. Widze że warto do ASO jeździć :shock:
Samochód: HC RD2 1.6 16V (2000)
damian11
 
 
Posty: 357
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Dołączył(a): 5 maja 2009, 20:51
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez petersan 7 wrz 2011, 21:33

witajcie, mi też coś stuka w tyle jak jade po nierównej drodze. kiedyś jak byłem u mechanika i wymieniałem tarcze z klockami, to mi powiedział, że to stukanie w tyle w okolicach koła, to jest jakaś wyrobiona guma czy coś takiego, ale nie jest to nic poważnego.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2003)
Galeria zewnętrzna: https://picasaweb.google.com/104588378027961848726
Podpis: Obrazek
petersan
 
 
Posty: 192
Dołączył(a): 16 lis 2010, 12:38
Lokalizacja: Ustroń

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez psysitec 8 wrz 2011, 07:33

heheheeh .. ja w tamtym roku postanowiłem wyeliminowac wszystkie stuki i pojechalem od warsztatu. Gosc stwierdził ze trzeba wymienic tuleje i gumy na wahaczu choc nie było oznak ze sa zuzyte. Wiec wymienił . Jak przejezdzałem przez dziury to nie było jak teraz stuku tylko delikatne wibracje . Ale co roku dawac 300 za gumy to szkoda kasy na nasze drogi.
Samochód: HC RD2 1.6 16V (2001)
Galeria zewnętrzna: http://images40.fotosik.pl/1649/ccf2a74483cdc82agen.jpg
Podpis: Obrazek
psysitec (Klubowicz)
Klubowicz
 
 
Posty: 485
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Dołączył(a): 18 maja 2010, 17:27
Lokalizacja: Żywiec

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Szachi87 8 wrz 2011, 08:55

psysitec napisał(a):stwierdził ze trzeba wymienic tuleje i gumy na wahaczu choc nie było oznak ze sa zuzyte

u mnie nie pomogło ;)
Samochód: nie posiadam/inny (3502)
Szachi87 (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 5249
Otrzymał podziękowań: 149 razy
Dołączył(a): 19 gru 2008, 12:28
Lokalizacja: Gdańsk

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 30 wrz 2011, 10:11

Przegladajac allegro wpadlem na taki pomysl:
poduszka amortyzatora, taka jak na tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/poduszka-amortyz ... 47893.html

Problem w tym, czy taka poduszka wystepuje rowniez w tylnym zawieszeniu ?
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez elmer 3 paź 2011, 22:55

Mihau, chciałem robić to samo ... przejedź się po kilu dziurach z otwartym bagażnikiem i powiedz czy nadal coś słyszysz :ewink:
Samochód: nie posiadam/inny (2006) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... czerwoniak
Podpis: Sky is the limit.
elmer
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1275
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 10 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 4 paź 2011, 10:33

Stuka przy otwartym, juz to probowalem. Cos mi sie zdaje ze ta poduszka to strzal w 10, stuki dobiegaja z gornej czesci zawieszenia. Dzisiaj jade do znajomego ktory ma sklep z czesciami do koreanczykow, dam znac jaka cena ;)
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 4 paź 2011, 12:32

u mnie ASO jeszcze nie zdiagnozowało stuków, cholera wie co to stuka, rozebrali amorek, złożyli do kupy dokręcając przy okazji wszystko dokładnie i nadal to samo :shock: ogolnie poza nieregularnym dźwiękiem (stukiem) żadnych innych objawów nie ma. W środę jestem umówiony na kolejne dokładne badanie zawieszenia, na przeglądzie wyszło że mam delikatny luz na końcówce drążka od strony kierowcy ale to reczej nie ten dźwięk ...
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 4 paź 2011, 13:22

Jutro odbieram poduszke, koszt 80zl za oryginal, czuje w kosciach ze to bedzie wlasnie to ;)
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 5 paź 2011, 20:07

No i ..... :evil: wali dalej, poduszka byla jak nowa ale skoro juz kupilem to wymienilem. Szukam dalej przyczyny
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 5 paź 2011, 21:14

a już myślałem że to jednak to ... a może poprostu źle szukamy ?? może to nie element zawieszenia tylko coś innego stuka ??
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez elmer 6 paź 2011, 00:46

hymm z tyłu poza zawieszeniem, klapą i tłumikiem niema co stukać :? bo tam nic więcej niema :D
Samochód: nie posiadam/inny (2006) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... czerwoniak
Podpis: Sky is the limit.
elmer
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1275
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 10 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 6 paź 2011, 10:23

u mnie stuka z przodu :? i jak narazie nikt nie potrafi zdiagnozować co to...
w sobotę będę u rodziców to wjadę na kanał i posprawdzam sam wszystko na spokojnie.
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Re: Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Danger 6 paź 2011, 16:04

Mihau napisał(a):No i ..... :evil: wali dalej, poduszka byla jak nowa ale skoro juz kupilem to wymienilem. Szukam dalej przyczyny

Miałem ten sam problem w swoim aucie cos walilo w tylnym zawieszeniu tyle ze z lewej strony mechanik rozebral wszystko sprawdzane na szarpakach itd i nic -powiedzial ze tam nie ma co stukac bo wszystko jest w bdb stanie...
Problem znalazlem sam okazalo sie ze byl minimalny luz na tylnej kanapie i po wjechaniu w dziure wydawala
taki dziwiek jakby cos w zawieszeniu walilo podkladka filcowa zalatwila sprawe.
Moze u ciebie jest to samo pozdo dan
Samochód: nie posiadam/inny (2003)
Podpis: Danger
Danger (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 422
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Dołączył(a): 16 lip 2009, 23:09
Lokalizacja: Slask

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 6 paź 2011, 20:22

Klapa odpada...
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Re: Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Danger 6 paź 2011, 22:57

Mihau napisał(a):Klapa odpada...

nie klapa tylko tylna kanapa czyli oparcie od foteli
Samochód: nie posiadam/inny (2003)
Podpis: Danger
Danger (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 422
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Dołączył(a): 16 lip 2009, 23:09
Lokalizacja: Slask

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez przemas 7 paź 2011, 18:50

A może to jest to http://www.hdmot.pl/index.php?p4428,gum ... go-j70524h
U mnie po podniesieniu na lewarku widać minimalną szczelinę między wałkiem stabilizatora a gumą.
Samochód: HC GK F/L2 2.7 24V v6 (2007)
przemas
 
 
Posty: 409
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Dołączył(a): 15 sie 2010, 12:05
Lokalizacja: Wieluń


Następna strona

Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość