Cos stuka- prawe tylne kolo

Łożyska, amortyzatory, sprężyny i inne części zawieszenia.

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez elmer 7 paź 2011, 19:03

Luz między drążkiem nie spowoduje metalicznego odgłosu raczej ? Ja miałem tak że tłukł tył tak nie miłosiernie że byłem przekonany że poduszek amortyzatora nie ma. W Reno car zostawiłem to właściciel mrugnął okiem i powiedział że się zrobi poprawili coś w klapie i jakieś rzeczy z tyłu w bagażniku i jak ręką odjął już od roku ;)
Samochód: nie posiadam/inny (2006) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... czerwoniak
Podpis: Sky is the limit.
elmer
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1275
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 10 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Danger 8 paź 2011, 15:45

tak jak mowie tez mialem takie metaliczne dziwieki a okazalo sie ze to kanapa...



tak jak mowie tez mialem takie metaliczne dziwieki a okazalo sie ze to kanapa...
Samochód: nie posiadam/inny (2003)
Podpis: Danger
Danger (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 422
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Dołączył(a): 16 lip 2009, 23:09
Lokalizacja: Slask

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez elmer 8 paź 2011, 18:27

Danger, oni wymienią połowę zawieszenia i też do tego dojdą :P
Samochód: nie posiadam/inny (2006) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... czerwoniak
Podpis: Sky is the limit.
elmer
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1275
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 10 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez luken1 9 paź 2011, 13:17

Dokładnie tak jak pisze Danger. U mnie też stukała kanapa z tyłu. Mechanicy chcieli wymieniać łożyska i nie wiadomo co jeszcze, a okazało się, że zawieszenie jest w b. dobrym stanie. Także wszystkim, którym coś stuka z tyłu polecam sprawdzenie kanapy.
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7245
Podpis: ser del barça és el millor que hi ha
luken1
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 83
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Dołączył(a): 7 cze 2008, 00:52
Lokalizacja: Poznań

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 10 paź 2011, 08:51

ok ale u mnie stuka coś z przodu ! też kanapa ?? :mrgreen:
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez przemas 1 lis 2011, 10:08

Wymieniłem gumy stabilizatora jak pisałem wyżej 12 zł. sztuka i przestało pukać.
Samochód: HC GK F/L2 2.7 24V v6 (2007)
przemas
 
 
Posty: 409
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Dołączył(a): 15 sie 2010, 12:05
Lokalizacja: Wieluń

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 22 lis 2011, 22:11

Amortyzatory po regeneracji przestaly stukac i jest cisza jak makiem zasial ;)
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez grucha79 23 lis 2011, 23:02

a ile kosztuje regeneracja i czy warto sie w to bawic?i jak za gwarancja?nie lepiej kupic nowe?
Samochód: HC GK 2.0 16V (2003)
grucha79
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 489
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 28 paź 2011, 20:47
Lokalizacja: Irlandia-Kerry-Poznan

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 24 lis 2011, 00:32

300zl para, nowe amorki w moim przypadku to wydatek 1000zl/szt, seryjny amor do gk strzelam, ze to koszt rzedu 250zl wiec szkoda zabawy w regeneracje.
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 24 lis 2011, 15:01

u mnie ostatnio słychać tak jakby gumowy dźwięk jak wjeżdżam na policjanta, może poduszka do wymiany ?? ktoś orientuje sie jaki jest koszt ??
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez elmer 24 lis 2011, 18:10

Nie wiem czy ja mam schizę i coś mi strzyka ;? Rzecz dzieje się przy gwałtownych skrętach. Moje odczucia są jak przy przegubie ale już sprawdzali mi dwa razy ... podobnie drążki. Cały zawias z przodu jest niby OK.
Przejeżdżając np przez rondo (jak jestem na nim sam :twisted:) odbicie w prawo w lewo i przy przeżucie z powrotem w prawo pojawia się takie strzyknięcie (jednorazowe) :roll: :roll:

Możliwe żebym czuł jak się silnik/skrzynia przemieszcza przy mocniejszym bujnięciu budą ??
Samochód: nie posiadam/inny (2006) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... czerwoniak
Podpis: Sky is the limit.
elmer
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1275
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 10 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez NieAmator 24 lis 2011, 21:31

Elmer sworzeń wahacza, przerabiałem to w lantrze. Przemas a wymieniłeś tuleje tylnej belki?
Samochód: HC RD 2.0 16V (1998)
NieAmator
 
 
Posty: 77
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Dołączył(a): 28 sie 2011, 10:50
Lokalizacja: Kielce

Re: Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 24 lis 2011, 22:33

lorence napisał(a):u mnie ostatnio słychać tak jakby gumowy dźwięk jak wjeżdżam na policjanta, może poduszka do wymiany ?? ktoś orientuje sie jaki jest koszt ??


obstawiam, powoli konczonca sie zawieche ale jeszcze sporo na niej pojezdzisz ;)
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez elmer 25 lis 2011, 00:33

NieAmator, powiedz tylko czy cenowo bolało ?:P
Samochód: nie posiadam/inny (2006) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... czerwoniak
Podpis: Sky is the limit.
elmer
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1275
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 10 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 25 lis 2011, 10:43

Mihau, amorek od strony kierowcy miałem rozbierany na części pierwsze i wszystko było w bardzo dobrym stanie tak wiec raczej nie zawiecha :wink:
ale niestety albo stety auto jest obniżone i utwardzone co na naszych drogach nie jest dużym plusem ... :?

jest teraz darmowa akcja hyundaia, trzeba sie przejechać i sprawdzić dokładnie przed zimą co i jak :wink:
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez NieAmator 25 lis 2011, 11:47

sworzeń w KT motors 34 złote. Troche ciężej z wymianą bo jest przykręcony do wahacza i zwrotnicy. Przy odkręcaniu trzeba uważać na zębatkę ABS i i gumę przegubu aby nie uszkodzić.
Samochód: HC RD 2.0 16V (1998)
NieAmator
 
 
Posty: 77
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Dołączył(a): 28 sie 2011, 10:50
Lokalizacja: Kielce

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 25 lis 2011, 12:16

k.szakul chce sprzedac caly amorek za 45zl, kup i przeloz profilaktycznie, bo to, ze rozebrali i zlozyli to o niczym nie swiadczy ;) wydatek nie wielki, a 1 wariant naprawy bedziesz juz mial z glowy.
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez elmer 25 lis 2011, 12:26

Mihau, a skąd masz pewność że to regeneracja amorków pomogła a nie po prostu ich zdjęcie i założenie ;) tak też bywa :twisted:
Samochód: nie posiadam/inny (2006) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... czerwoniak
Podpis: Sky is the limit.
elmer
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1275
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 10 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Re: Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 25 lis 2011, 12:42

elmer napisał(a):Mihau, a skąd masz pewność że to regeneracja amorków pomogła a nie po prostu ich zdjęcie i założenie ;) tak też bywa :twisted:


A no stad, ze juz go wyciagalem i wkladalem, tlumienie sie rowniez poprawilo, przed regeneracja wyraznie szybciej sie rozprezal.
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 25 lis 2011, 13:13

wszystko ładnie pięknie tylko że ja mam H&R całe zawieszenie (faktura na 3500zł) :?

jak dla mnie to brzmi jak gumowa poducha, tylko po najechaniu na coś wysokiego i przy zjechaniu, poducha coś ok 50zł. W sobotę przejadę sie do ASO zobaczymy co jest grane.
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Kazua 25 lis 2011, 14:00

To wymień tą poduchę, jak takie grosze. Nic nie zaszkodzi spróbować ;p
Samochód: HC GK 2.0 16V (2002)
Kazua
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 463
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 1 lip 2010, 22:03
Lokalizacja: Poznań/Kiekrz

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 25 lis 2011, 15:42

w środe jestem umówiony na przegląd zawieszenia, dam znać może komuś sie przyda info
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez Mihau 25 lis 2011, 16:44

a jak sprawnosc amorkow ? moze juz nie tlumi i za szybko amorek odbija i stad walenie ?
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=7075
Mihau
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 709
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 4 lip 2010, 13:06
Lokalizacja: Rumia

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 25 lis 2011, 21:22

przegląd miesiąc temu wykazał luzy na końcówkach drążka i tyle. Zawieszenie lux. Dzwiek jest tyowo gumowy i tylko przy wjechaniu na wysoką przeszkodę normalnei nic nie słychać
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków

Cos stuka- prawe tylne kolo

Postprzez lorence 30 lis 2011, 13:20

byłem i .... stuka (wg specjalisty z ASO) obejma ... :?:
przy okazji dowiedziałem sie że mam dziurkę przy osłonie przegubu napędowego, gdzie to można dostać ?? taki kawałek gumy ?? w intercarsie nie sprzedają tego oddzielnie tylko razem z przegubem a przeguby mam lux.
Samochód: nie posiadam/inny (2007)
lorence
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 1569
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 20 mar 2009, 14:03
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków


Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość