Klocki tył-czujnik zużycia str.montażu.

Tarcze, klocki, zaciski, ręczny itd.

Klocki tył-czujnik zużycia str.montażu.

Postprzez MarkB 27 lip 2017, 18:17

Jak w temacie.Po której stronie ma być zamontowany klocek z czujnikiem,po wewnętrznej czy zewn.stronie tarczy?
Samochód: HC RD2 2.0 16V (2000)
MarkB
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 lut 2016, 23:44
Lokalizacja: SZA

Klocki tył-czujnik zużycia str.montażu.

Postprzez Gicul 8 sie 2017, 11:20

jak masz z mechanicznym czujnikiem to bez roznicy . klocek się zetrze będzie piszczeć jak z elektrycznym to tam gdzie wtyczka była w starym :P
Samochód: HC GK F/L2 2.0 16V (2008)
Gicul
 
 
Posty: 26
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Dołączył(a): 2 cze 2012, 17:07

Klocki tył-czujnik zużycia str.montażu.

Postprzez pawcio79 8 sie 2017, 21:59

Gdyby miało znaczenie z której strony tarczy zamontować klocek z czujnikiem to klocki by inaczej wyglądały. Ja u siebie czujniki mam od środka ale i tak zawsze je wymieniam nim zaczną kwiczeć :D

A tak na marginesie im "więcej" jest klocka to tym większą mają możliwość odbioru ciepła a co za tym idzie.......lepiej hamują.
Samochód: HC RD 2.0 16V (1998)
Podpis: Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach....
pawcio79
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 315
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Dołączył(a): 26 lis 2012, 00:16
Lokalizacja: Jankowice k/ Poznań

Re: Klocki tył-czujnik zużycia str.montażu.

Postprzez MarkB 9 sie 2017, 10:01

pawcio79 napisał(a):Gdyby miało znaczenie....

No właśnie ma.U mnie stare klocki zużyły się szybciej po zewn.str.Tak więc za nim czujnik zadziała to z jednej str.nie ma już okładziny.
Wg.firmy TRW klocek z czujnikiem ma "iść" od wewnątrz.
Zmontowałem wszystko na nowych prowadnikach.Zobaczymy co to będzie.
Niestety nie obyło się beż szlifowania klocków,bo za nic nie chciały spasować w zaciskach.
Samochód: HC RD2 2.0 16V (2000)
MarkB
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 lut 2016, 23:44
Lokalizacja: SZA

Klocki tył-czujnik zużycia str.montażu.

Postprzez pawcio79 13 sie 2017, 20:27

MarkB napisał(a):U mnie stare klocki zużyły się szybciej po zewn.str.

Sytuacja taka nie ma miejsca jeśli hamulce są w 100% sprawne. Klocki zawsze będą się równo zużywały.
Jeśli zacisk "nie pływa" w swoich prowadnicach to zawsze szybciej zjedzie się zewnętrzny klocek.
Jeśli nie chowa się tłoczek (tłoczki) to zapewne szybciej padnie wewnętrzny klocek.

Tym sposobem każdy klocek musiał by mieś blaszki zużycia.
Samochód: HC RD 2.0 16V (1998)
Podpis: Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach....
pawcio79
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 315
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Dołączył(a): 26 lis 2012, 00:16
Lokalizacja: Jankowice k/ Poznań


Powrót do Hamulce

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość