Strona 1 z 2

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 19 kwi 2012, 19:46
przez yoko
wpisujcie tych których polecacie i sami sprawdziliście :mrgreen:

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 19 kwi 2012, 19:53
przez eviee87
dobra szpata Yoko !! :lol: :lol: mi sie chyba przyda hehe :P

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 4 maja 2012, 16:53
przez yoko
Lublin ul.gajowa 8 - Krzysiek zna się na hultajach ;-) :mrgreen: pewniak

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 13 sie 2012, 15:59
przez buliboy
Naprawa układów hamulcowych http://hamuj.pl/index.php?page=us%B3ugi
CD-Układy hamulcowe
Konopnica 110 k/Lublina
21-030 Motycz
tel. +48 81 503 13 96
Sam już kilka razy u nich robiłem, regeneracja zacisków, klocki, tarcze itp. zazwyczaj wszystkie części dostępne przy naprawie od ręki.

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 4 wrz 2012, 21:03
przez kenny
hej kochani
możecie mi pomóc proszę, potrzebuję elektryka :mrgreen: pilne :!: :!: :!:

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 5 wrz 2012, 12:55
przez yoko
przepraszam ale ja nie ;-/ dzwoń do Krzyśka on CI coś poleci ;-)

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 7 wrz 2012, 09:02
przez kenny
więc tak...
jak coś by się działo tfu tfu tfu, odpukać w niemalowane :mrgreen: to Miła 9 :) 505177686
sympatyczny Pan wiedział gdzie szukać i co robić, nie pierdzielił się z robotą, zrobił od ręki, szybko i powiedział 20 zł :)
co prawda nie robił hultaja ale myślę że poradzi sobie i z nim jak zajdzie taka potrzeba heh :P

a szukał pozycji która postanowiła zastrajkować i uciekła :mrgreen: ale wróciła więc moje Miśki już bezpiecznie mogą jeździć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 14 lis 2012, 18:00
przez DasIstEineKatze
Krzysiek, Gajowa 8, czy chodzi o warsztat "ELECTRO- CAR"? Chłop dostanie trochę roboty w przyszłym miesiącu :)

Re: Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 21 lis 2012, 00:29
przez Wlizel
DasIstEineKatze napisał(a):Krzysiek, Gajowa 8, czy chodzi o warsztat "ELECTRO- CAR"? Chłop dostanie trochę roboty w przyszłym miesiącu :)


Krzysiek z tego co pamietam Kusmirek :) jest to 2gi zaklad od ronda jak zjezdzasz z willowej.

Re: Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 22 lis 2012, 23:01
przez Cien
Wlizel napisał(a):
DasIstEineKatze napisał(a):Krzysiek, Gajowa 8, czy chodzi o warsztat "ELECTRO- CAR"? Chłop dostanie trochę roboty w przyszłym miesiącu :)


Krzysiek z tego co pamietam Kusmirek :) jest to 2gi zaklad od ronda jak zjezdzasz z willowej.


I nie ma zwyczaju odbierania telefonu a co dopiero oddzwaniania :P

Sorki Wliz, ale taka prawda :/

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 23 lis 2012, 00:32
przez yoko
a do mnie oddzwania...... :shock:

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 23 lis 2012, 02:06
przez DasIstEineKatze
Typowy syndrom mechanika "coś mi nie idzie i zejdzie się dłużej... nie będę odbierał telefonu" ? :)

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 23 lis 2012, 20:23
przez Wlizel
Ja nikogo nie namawiam ale ktokolwiek u niego byl to zawsze samochod jest na czas i nawet przed czasem :) a jezeli chodzi o nie odbieranie to kazdy o tym wie facet zarobiony zeby wlasnie nie bylo "coś mi nie idzie i zejdzie się dłużej... nie będę odbierał telefonu", osoby ktore byly chociaz tam raz u niego to juz zostaja bo samochod zawsze na czas i atrakcyjne ceny za robote a czesci sam wybierasz czy drosze, srdnie czy tanie.. wiec decyzja nalezy do Was :)

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 23 lis 2012, 21:51
przez Cien
Ja to czaje Krzychu i nie mówię, że facet partacz bo z tego co wszyscy mówią to wszystko git. Ale fakt jest faktem, że mnie się do niego dodzwonić przez 2 tygodnie nie udało a należę do tych bardziej upierdliwych.

Obiecuję spróbować raz jeszcze bo mam robotę :mrgreen:

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 23 lis 2012, 22:46
przez yoko
hahahha najbardziej upierdliwa jestem ja Cien, chyba gorszej nie ma 8) .....

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 24 lis 2012, 11:51
przez Cien
Proste, że nie ma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Umowmy się - ja trzymam normy ;)

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 25 lis 2012, 19:42
przez DasIstEineKatze
Do Krzyśka, rozumiem to tutaj? :)

Obrazek

Szkoda tylko, że postawił sobie warsztat na drugim końcu miasta, trochę się pogramole bez samochodu stamtąd :)

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 25 lis 2012, 19:46
przez kenny
hehe :mrgreen:
wiesz zawsze ktoś może Cię zgarnąć "po drodze"
my tak naprawdę to jesteśmy bardzo mili i uczynni :mrgreen:

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 26 lis 2012, 19:27
przez DasIstEineKatze
Dziękuję bardzo :) Jeszcze się w grudniu rozeznam co i jak :)

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 26 lis 2012, 20:29
przez yoko
ej a nie ul. Gajowa 8??? ojtam ojtam DasIstEineKatze, ja jednego zbieram bez auta to i ciebie kenny, może

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 26 lis 2012, 23:32
przez Muffin
Dokładnie u Krzyśka na Gajowej :D bardzo solidny mechanik polecamy.

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 28 lis 2012, 11:30
przez Cien
Byłem u tego Krzyśka zupełnym przypadkiem i w sumie spoko gościu...chyba :)

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 7 gru 2012, 18:40
przez AutoR
KAS -CAR na Bursakach wjazd obok myjni bezdotykowej

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 13 gru 2012, 16:07
przez DasIstEineKatze
A serwisował się ktoś w warsztacie na I Armii Wojska Polskiego?

Warsztaty tylko te pewne/sprawdzone LUBLIN

PostNapisane: 25 lut 2013, 14:46
przez DasIstEineKatze
Znalazłem super mechanika, znajomy rodziny. Facet robi porządnie, jest uczciwy, zawsze dzwoni i informuje o cenach częsci przed zamówieniem, pokazuje faktury z części które zamówił. Nie wymienia też połowy rzeczy pod maską tylko by naliczyć więcej za robociznę, wcześniej dzwoni i pyta się czy chcesz by daną część wymienić (np. czy chcesz nową pompę przy wymianie rozrządu). Robiłem ostatnio u niego hamulce, zaproponował współny przejazd by sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Po prostu super :)

Jak ktoś chce namiary to walić do mnie :)