Hyundai Coupe Club (HCC) Forum • Zobacz wątek - 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Zawieszenie, silnik, dolot, wydech - kwintesencja tuningu.

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 26 paź 2013, 18:26

Witam wszystkich,

Chcialbym Wam zaprezentowac prawdodobnie pierwszego na forum a byc moze i w PL Hyundaia Coupe GK 2.7 V6 z zamontowanym kompresorem.


I. Wstep

Pomysl na doladowanie Hutaja pojawil sie koncem wrzesnia. Tak jak sie zlozylo, ze akurat mialem do dyspozycji "troche" srodkow pienieznych i pomyslalem "Czemu nie?" Zabralem sie wiec do szukania informacji, kalkulacji i osob, ktore by sie tego podjely. Z racji, ze u Nas ciezko z tematem, baza wiedzy stalo sie zagraniczne, pewne wiekszosci znane, forum newtiburon.com. Amerykanie maja naprawde sporo doswadczenia w temacie doladowania Naszych Coupe'tek.


II. Turbo czy kompresor?

Powiem tak, pierwsze zamarzyla mi sie turbina, mocno wstepne jakies tam zalozenia zakladaly, sciagniecie czegos uniwersalnego z ebay.com jako podstawe do dzialania. Z tematu sie szybko wyleczylem, po przeczytania przejsc kolegi @Briggs z forum (dla niezaznajomionych z tematem, zamowil turbo kit z ebay'a i sie turbina wysypala). Podobno na te chwile jakosc tych chinskich turbin jest nieco lepsza, ale to dalej ryzyko, do tego fakt, ze to sa uniwersalne zestawy i nijak do niczego nie pasuja.

Dlatego do tematu podszedlem troszke inaczej i skontaktowalem sie z osoba z forum Hondy, ktore zajmuje sie modyfikacjami silnikow (nie tylko Hondy). Po przedstawieniu tematu i wstepnych ustaleniach dostalem orietnacyjna wycene. Dodam, ze osoba naprawde konkretna, majaca sporo dwosiadczenia w temacie doladowania, oraz zachwalana przez innych na wlasnie wyzej wspomnianym forum Hondy.

Jednak w miedzyczasie odezwala sie do mnie osoba z USA (z newtiburon.com), oferujac mi prawie kompletny uzywany dedykowany zestaw z kompresorem do V6. Po kilku mailach dobilismy targu i tak stalem sie szczesliwym posiadaczem NGM Sniper Kit Stage 1.

Odnosnie samego zakupu, pieniazki wplacilem przez PayPal, paczka zostala wpierw wyslana do magazynu w Chicagu, a nastepnie za posrednictwem firmy POLAMER sprowadzona juz do PL.

Pare zdjec:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

III. Montaz
Graty przyszly, samochd czeka, wiec jedziemy dalej. Z racji, ze jest to dedykowany kit, teoretycznie powinien sobie z tym poradzic kazdy nieco ogarniety mechanik. Pisze teroetycznie, poniewaz jak sie okazuje, nie wszystko wygalda tak rozowo. Kolektor oraz kompresor, oczywiscie pasuje, ale zeby to wszystko ladnie zgrac do kupy, ze tka powiem, potrzebna jest naprawde masa dlubania i wlasnie nie tyle roboty co po prostu dlubania. Trzeba poprzerabiac (przedluzyc) czesc wiazek (do MAF-a, do IAT etc.), podocinac/poprzerabiac mase roznych wezykow od podcisnien, odmy, nagrzewnicy, serwa itd. Dodatkowo jako ze jest to Stage 1, posiada on caly osprzet do Intercoolera, wiec trzeba bylo zrzucic caly zderzak, zamontowac chlodnice oraz zbiornik, przeniesc klaksony, cos uciac, cos przedluzyc, cos poprawic. Przy okazji, zeby zrobic to naprawde ladnie, zdecydowalem sie pomalowac pokrywy zaworow, oraz przerobic wiazki od wtryskow i ogolnie ogarnac przewody. Calosc montazu i skaldania tego, zajela prawie tydzien czasu. Niby [cenzura], jak to sie mowi, ale na kazda trzeba bylo poswiecic czas.

I tutaj w tym meijscu pragne jeszcze serdecznie podziekowac dwom osobom Arkowi i Piotrkowi, ktore sie tego podjely i wykonaly dla mnie cala te "brudna" robote od A do Z. Rozebrali, zamontowali, wyregulowali, poskladali i umyli. Dzieki jeszcze raz chlopaki, bez Was na pewno by to sie nie udalo.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Efekt koncowy? Sami ocencie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

C.D.N

Pozdrawiam
Kamil
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez brzezin 26 paź 2013, 21:01

Pięknie to wygląda , zmierzyłeś go już? :)
Samochód: nie posiadam/inny (2004) || galeria: viewtopic.php?f=21&t=3349
brzezin (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 428
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Dołączył(a): 27 sie 2009, 23:47
Lokalizacja: Warszawa

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez KiTi 26 paź 2013, 23:03

No, no, no pogratulować :) tak co jak wpadniemy na urlop to się na żywo pochwalisz :)
Samochód: HC RD 2.0 16V (1997) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... =21&t=8666
Podpis: " ... teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu ... " ^^
KiTi (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 643
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 11 mar 2012, 19:47
Lokalizacja: Śląsk ^^ / Nederland

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 27 paź 2013, 11:35

Pięknie to wygląda , zmierzyłeś go już? :)


Dzieki, jeszcze nie bylem na hamowni, byc moze w przyszlym tygodniu sie uda. Niestety nie shamowalem go przed przerobka, wiec ciezko bedzie realnie okreslic ile przybylo. Fajerwerkow sie poki co nie spodziewam, poniewaz caly zestaw zostal zalozony na calkowicie seryjny silnik, bez przerobki kolektorow wydechowych oraz strojenia. Teoretznie an tym setupie powinno wyjsc troszke ponad te 200HP, no ale zobaczymy. Dodatkowym bolem i pewnie po czesci glupota dla innych jest fakt, ze popelnilem to w automacie.

No, no, no pogratulować :) tak co jak wpadniemy na urlop to się na żywo pochwalisz :)


Jasne, dajcie tylko znac kiedy i gdzie i chetnie sie pokaze :)

I jeszcze krotki filmik z pracy silnika:
http://www.youtube.com/watch?v=OvPL9759 ... e=youtu.be
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Szachi87 27 paź 2013, 14:06

wkręca się pięknie, gratki, no i pierwsze doładowane V6 na forum
Samochód: nie posiadam/inny (3502)
Szachi87 (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 5248
Otrzymał podziękowań: 149 razy
Dołączył(a): 19 gru 2008, 12:28
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez H3sus 28 paź 2013, 11:11

Bardzo ładnie to wszystko wygląda, moje gratulacje. Jak byś mógł jeszcze tylko powiedzieć o ile to nie jest sekret ile Cię ta przyjemność kosztowała.
Samochód: HC RD 2.0 16V
H3sus
 
 
Posty: 27
Dołączył(a): 30 paź 2012, 10:22

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez filester 1 lis 2013, 16:43

Jakie ciśnienie doładowania generuje ten kompresor u Ciebie?
PS. Panewki włożone seryjne czy coś bardziej wytrzymałego? Ze smarowaniem silnika coś kombinowałeś po awarii ?
Samochód: nie posiadam/inny
filester (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 2533
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Dołączył(a): 8 sie 2007, 16:32
Lokalizacja: Łódź

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 2 lis 2013, 11:01

Panewki seria, ze smarowaniem nic nie kombinowalem oprocz przestrzegania terminowych wymian oleju i filtrów (co 10k lub co rok) i nie krecenia zimnego motora. Doladowanie okreslone przed producenta przy tym kole pasowym na kompresorze to jakies 3-5 lbs, czyli po naszemu mysle, ze ok. 0.3b

IV. Podsumowanie

Nie dokonczylem za pierszym razem calego opisu, wiec teraz chcialbym uzupelnic braki. Podejrzewam, ze po przejrzeniuc alego tematu u wielu z Was pojawiaja sie dwa zasadnicze pytania,Jak sie tym jezdzi? Ile to wszystko kosztowalo? Aaa i jeszcze ile to pali :D

Kto mial lub ma 2.7 V6 doskonale wie, ze niestety dupy to nie urywa. Niestety taka jest prawda, od takiej pojemnosci oczekiwalo by sie prawdziwych wrazen, ale tak nie jest i robi sie dosc dziwnie jak wyprzedza Cie proste 1.9 TDI po chipie :)

Ale.. poprawila sie duzo bardziej elstycznosc, w koncu czuc, ze ten motor dostal pewna czesc tego, co powienien miec od poczatku. Niestety 4 biegowy automat, caly czas sie przypomina podczas jazdy i daje odczuc, ze chetnie by przyjal jeszcze wiecej dodatkowych konikow i niutonometrow. Suma sumarum jezdzi sie tym bardz przjemnie, przy zmianie biegu, autko duzo zwawiej reaguje na pedla gazu, chce jechac, plusem ejst, ze dodatkowa moc jest dostepna juz od samgo dolu.

Druga sprawa, ile poszlo na to PLN, oczywiscie nie jest to zadna tajemnica. Tanio nie bylo, ale powiem za kolega @Briggs, nie zaluje zadnej wydanej zlotowki.

Zestaw NGM Sniper z intercoolerem - 5000zl (na gotowo w PL, z kosztami wysylki)
Reszta (robocizna wraz z dodatkowmi czesciami/pierrdolami) - 2000zl

Razem: 7000 PLN

V. Co dalej?

Nie lubie pisac o rzeczach niedokonanych, ale mysle, ze to ejszcze nie koniec. Jesli sie bedzie wszystko dobrze ukladac, to niewykuczone, ze postaram sie celowac w Stage 2. W skrocie, wydech,mniejsze kolo pasowe na kompresorze, wieksze wtryski i strojenie. Pozyjemy zobaczymy :)
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Mic43 3 lis 2013, 17:50

7K za moc większą o 18% hmmm. No jakieś super opłacalne to nie jest ;) No ale gratulację za odwage ;)
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005)
Mic43
 
 
Posty: 376
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Dołączył(a): 8 lut 2012, 14:50
Lokalizacja: Warszawa

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez turbik6 3 lis 2013, 22:44

Pogratulowac
Samochód: HC RD 2.0 16V (1998)
Podpis: smerfik 154hp
turbik6 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 84
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Dołączył(a): 23 sie 2010, 23:38
Lokalizacja: LUBLIN

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 18 gru 2013, 17:16

filmik z jazdy machen? :)
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 23 sty 2014, 23:37

Witam ponownie po troszke dluzszej przerwie,

Filmik machen, ale poki co tylko z hamowni. A wyszlo tak:

Obrazek

I wspomniany krotki filmik z pomiaru:

https://www.youtube.com/watch?v=HI6cK2G ... e=youtu.be

Jak widac pomiar skonczyl sie przy 6037RPM, wiec do odcinki jeszcze troche zostalo, wiec mysle mozna przyjac ze jest te "magiczne" 200+ Dlaczego nie poszedl do odcinki? Nie puscil mnie indeks szybkosci opon i osoba przeprowadzajaca pomiar stwierdzila, ze nie bedzie ryzykowac.

Kwestia druga i chyba najwiekszy blad, nie zmierzylem go przed modyfikacja, wiec tak naprawde nie wiem ile jest faktycznego przyrostu... Ale powiem tylko, tyle, ze jak pojezdzilem dluzej to jedzi sie naprawde bajecznie, nawet pomimo tego, ze ciagle to jest automat.


To chyba na razie tyle temacie :)
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 24 sty 2014, 11:13

powiem Ci że wykres dziwny.... strasznie wygładzony no i ten moment stały w cały zakresie... hmmm...
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Mic43 24 sty 2014, 13:52

No moment prawie ideał :D
Samochód: HC GK F/L 2.0 16V (2005)
Mic43
 
 
Posty: 376
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Dołączył(a): 8 lut 2012, 14:50
Lokalizacja: Warszawa

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 24 sty 2014, 14:11

no i trochę dziwne, że kompresor nie dodał nic do maksymalnego momentu... :roll:

aaa...
szefu19 napisał(a):Dlaczego nie poszedl do odcinki? Nie puscil mnie indeks szybkosci opon i osoba przeprowadzajaca pomiar stwierdzila, ze nie bedzie ryzykowac.

wystarczyło zblokować 3bieg i walić do odciny.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Bielik 20 mar 2014, 18:43

Moje dwa grosze.
Jakie wtryskiwacze/pompa paliwa? Standard?
Czy był robiony remap ECU?
Samochód: HC GK F/L 2.7 24V v6
Bielik
 
 
Posty: 23
Dołączył(a): 8 mar 2014, 12:49

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 21 mar 2014, 22:59

Wtryski/pompa - seria
Remap nie byl robiony, przy tym setupie nie jest konieczny (ECU daje sobie rade z korektami), aczkolwiek porzadne strojenie na pewno by nie zaszkodzilo.

Pozdrawiam
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 13 kwi 2014, 10:14

szefu19 napisał(a):Remap nie byl robiony, przy tym setupie nie jest konieczny (ECU daje sobie rade z korektami)

Szczerze mówiąc wątpię, szczególnie jak patrzę na wykres.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez adu64785 30 maja 2014, 13:57

witam
moze odgrzeje troche temat sprzed ponad miesiaca ale mam jedno pytanie.
powiedz mi drogi kolego czy ty jezdzisz tymi 200KM+ na seryjnym zawieszeniu i seryjnych hamulcach?
Samochód: HC GK F/L2 2.7 24V v6
adu64785
 
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 maja 2014, 00:24

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 30 maja 2014, 14:51

no chyba nie wyskoczysz, że przy takim przyroście trzeba wkładać wilwoody i gwint... :mrgreen:
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez hadra 30 maja 2014, 16:06

Dedis napisał(a):no chyba nie wyskoczysz, że przy takim przyroście trzeba wkładać wilwoody i gwint... :mrgreen:

ahahahahahaaha!
Samochód: HC RD 1.6 16V (1998)
Podpis: ***** I like my car like my women.. Fully waxed !!! *****


* 1998 HC Rd1 1.6
* 2002 B16a5 SiR Vtec Turbo (300HP)
* 2012 CBR 600RR
hadra
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 469
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 20 lis 2007, 18:06
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez adu64785 30 maja 2014, 17:46

DEDIS ale po co sie odzywasz jak nie masz nic madrego do powiedzenia?
pytanie bylo do autora watku ktory tym samochodem jezdzi na codzien. jak bede mial jakies pytania odnosnie montazu LPG, albo zamontowania stozka na oryginalna rure to sie wtedy do ciebie odezwe :) poki co prosze cie nie spamuj jak nie masz nic madrego do dodania...

mam poprostu w glowie pewien fajny projekt i sie pytam na forach o rozne rzeczy...chyba do tego fora sa prawda?

szefu19 zapomnialem sie jeszcze zapytac o automat bo w kilku miejscach narzekales na niego. co ci w tym nie pasuje? :) automaty w 2,7 zniosa wiecej niz manuale...tam przy okolo 200KM sprzeglo juz zaczyna nie wyrabiac i trzeba montowac wzmacniane. takze jak pojawisz sie kiedys na forum i bedziesz chcial opowiedziec cos o hamulcach, zawieszeniu i automacie (tak po prawie juz roku doswiadczen) to bede wdzieczny :)
Samochód: HC GK F/L2 2.7 24V v6
adu64785
 
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 maja 2014, 00:24

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 31 maja 2014, 13:16

się już nie bulwersuj ziom :mrgreen:
moje podejrzenia:
automat ma 4 biegi (długie biegi), co mocno zabija osiągi. Ale mogę się mylić :P
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez marhio2000 31 maja 2014, 15:37

Dedis napisał(a):automat ma 4 biegi (długie biegi), co mocno zabija osiągi


Powiedz to im :)
Samochód: nie posiadam/inny (2002)
Podpis: V70 T5
marhio2000 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 778
Otrzymał podziękowań: 22 razy
Dołączył(a): 11 lip 2012, 22:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 3 cze 2014, 21:48

Troszke nie bylo mnie na forum, widze ze pojawilo sie pare pytan/opinii, wiec postaram sie ustosunkowac.


Szczerze mówiąc wątpię, szczególnie jak patrzę na wykres.


Tak mowi producent zestawu oraz osoby z USA, ktory maja "troszke" wieksze doswiadczenie z tymi silnikami niz my tutaj, to nie jest moja prywatna opinia. Natomiast chetnie bym sie dowiedzial co w tym wykresie wg Ciebie jest nie tak i co mozna z tym zrobic, tak jak napisalem wczesniej to nie ejst moje ostatnie slowo w tym temacie i aktualnie odkaldam czesc kasy z mysla o Stage 2.
witam
moze odgrzeje troche temat sprzed ponad miesiaca ale mam jedno pytanie.
powiedz mi drogi kolego czy ty jezdzisz tymi 200KM+ na seryjnym zawieszeniu i seryjnych hamulcach?


Witam rowniez i juz odpowiadam.
Zawieszenie jest obnizone i utwardzone (sprezyny Einbach-a), natomiast hamulce sa seryjne i szczerze mowiac moim zdaniem nie ma potrzeby ich ruszac w tej konfiguracji.

szefu19 zapomnialem sie jeszcze zapytac o automat bo w kilku miejscach narzekales na niego. co ci w tym nie pasuje? :)


Oprocz braku frajdy z jazdy jaka daje manual to w sumie nic, chociaz nie moge powiedziec ze tiptronic nie daje frajdy, bo daje, ale jednak manual to calkiem cos innego, jak to mowia - kwestia gustu/przyzwyczajenia. Inny fakt to taki ze w mojej ocenie ta skrzynia "zamula" ten silnik - jak sluszenie zauwazyl Dedis 4 biegi to dlugie przelozenia, aczkolwiejk zgodze sie calkowicie, ze w kwestii tuningu i nie tylko, automat jest bardzo dobra opcja, wg Amerykanow znosi spokojnie ok. 400KM, gdzie manualna skrzynia a dokladnie seryjne sprzeglo wysiada, tak jak zuwazyles, juz przy mocy rzedu 200KM.

Pozdrawiam
szefu19
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec


Następna strona

Powrót do Mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość