2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Zawieszenie, silnik, dolot, wydech - kwintesencja tuningu.

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 4 cze 2014, 07:04

szefu19 napisał(a):Natomiast chetnie bym sie dowiedzial co w tym wykresie wg Ciebie jest nie tak

Przede wszystkim doładowanie mechaniczne znacznie podnosi moment obrotowy (kompresor zwykle w całym zakresie obrotów), a u Ciebie moment jest na poziomie auta z fabryki... BARDZO DZIWNE
Poza tym moment jest prawie stały w całym zakresie obrotów, co jest mało prawdopodobne przy doładowaniu które ma ciśnienie zależne od obrotów.

Rada? pojechać na wiarygodną hamownię. Najlepiej obciążeniową.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez SEBAA 4 cze 2014, 14:43

witam

szefu19 naprawde dobra robota i do tego po taniosci ci sie udalo :) zarowno z czesciami jak i z robocizna :)
1) sprezyny -30/-35 a amorki zwykla seria tak?

2) co do automatu to wg mnie bardziej sie nadaje niz manula do takich przerobek...jak sam zauwazyles zwykla skrzynia, a raczej sprzeglo umiera juz przy ok 200KM, a automat wytrzymuje 2 razy tyle. w stanach wiekszosc takich wlasnie mocno podkreconych (pod wyscigi) jest w automacie. chociaz zalezy jeszcze czego oczekujesz od swojego...czy ma byc przygotowany na 1/4 mili i na przyspieszenie 0-100km czy do jazdy po miescie i ewentualnie czasami po zakretach gdzies an wies albo nad jezioro :)

spojrz np na tego hyundaia:
http://www.youtube.com/watch?v=yP1XV-mxgHU
ten ma z kolei supercharger alpiny i pewnie z milion KM i jest wlasnie w automacie...spojrz np w 3:40 tego filmiku...nie wyobrazam sobie zeby ktos tam nadazyl zmieniac te krotkie biegi recznie :)

3) mierzyles moze mu czasy na 400m i od 0-100km? tylko tak troche bardziej profesjonalnie niz "z zegarkiem w reku" np jakims Gtechem, na zlocie fotokomorka itp? masz tu 2 zdjecia z 1/4 mili: 1 - z superchargerem, 2 - z superchargerem + nitro :) ciekawi mnie jak to bedzie u ciebie

Obrazek

Obrazek

4) a co do wykresow z hamowni to przy chargerach tak czesto wyglada wykres momentu. macie tu jednego hyundaia 2,7 i jakas tam toyote:

Obrazek

Obrazek
Samochód: nie posiadam/inny
SEBAA
 
 
Posty: 18
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 4 cze 2014, 14:22
Lokalizacja: ELBLAG / SOPOT

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 4 cze 2014, 15:44

no tylko one są hamowane z 3tys rpm (przynajmniej pierwszy) więc nie wiadomo co jest poniżej, ale sedno sprawy czyli 100Nm więcej niż nasz pacjent...
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 11 cze 2014, 19:52

@SEBAA dzieki za opinie i dobre slowo :)

Ad. 1
Mysle, ze tak, samochodzik kupilem juz "porobiony" z zewnatrz, wiec ciezko mi jednoznacznie powiedziec.

Ad.2
Obecnie samochod ma bardziej status weekendowego niz takiego do codziennego uzytku, startu w wyscigach, czy na 1/4 raczej nie planuje, no ale gdyby nadarzyla sie taka okazja to chetnie bym go sprawdzil. Na razie Hyundai bardziej sluzy do tego zeby troszke poszalec, jak to ujales, po zakretach, gdzies wyskoczyc itp.

Ad.3
Niestety nie mierzylem, nie mialem takiej okazji, ale moze sie kiedys uda.

Ad.4
Co do wykresow to po tym co napisal @Dedis zaczalem sie troszke zastanawiac i szukac, ale doszedlem do konkluzji, ze wcale nie ma zle. Moment w samochodzie z kompresorem rozklada sie inaczaj niz przy turbie i to wlasnie wiadac na powyzszych wykresach i na moim rowniez.

I druga sprawa, jak slusznie zauwazyl @Dedis, faktycznie na pierwszym wykresie moment jest o okolo 100Nm wiekszy, ale spojrz moc tego samochodu jest rowniez odpowiednio wieksza - 300KM. Na moje oko to jest Tiburon ze Stage 2 lub nawet Stage 3, czyli z wiekszymi wtryskami, mniejszym kolem pasowym, kolektorami wydechowymi, przepustnica 70mm i odpowiednio wystrojony. Reasumjac porownanie wartosci miedzy tym wykresem a moim nie ma zadnego sensu, bo sa to dwa calkowicie rozne setupy.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez SEBAA 12 cze 2014, 13:44

1) dedisowi chyba chodzi o to ze kompresor nie dodal ci praktycznie zadnych Nm...fabrycznie 2,7 V6 ma 240 - 245Nm (w zaleznosci od tego gdzie podaja). u ciebie jest max 245,5Nm. przebieg tych Nm napewno sie zmienil bo te 240 jest dostepne praktycznie o poczatku do konca ale chodzilo mu chyba o sama wartosc :)

co nie zmienia faktu ze jakies strojenie na hamowni za ok 1300zl napewno by poprawilo wiele rzeczy :)

2) chlopaki a powiedzcie mi na ktorych wykresach wy widzicie te 100Nm wiecej? bo na tych co ja wkleilem widze: 258Nm, 262Nm, 252Nm, 273Nm :)

3) co do tego ze wykresy przebiegaja inaczej przy turbo i kompresorze to oczywiscie racja...wklejalem powyzej 2 wykresy z kompresorem a tu np wykres 2,0 turbo z zasteca:
Obrazek

4) szefu...pisales wczesniej ze planujesz kolejne zmiany u siebie itp, a teraz napsiales ze uzywasz go sporadycznie w weekendy...to znaczy ze bedziesz go moze sprzedawal niedlugo? albo np chcesz wiekszy kompresor i ten uzywany bedzie na sprzedaz? :)
Samochód: nie posiadam/inny
SEBAA
 
 
Posty: 18
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 4 cze 2014, 14:22
Lokalizacja: ELBLAG / SOPOT

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 12 cze 2014, 13:52

SEBAA napisał(a):2) chlopaki a powiedzcie mi na ktorych wykresach wy widzicie te 100Nm wiecej? bo na tych co ja wkleilem widze: 258Nm, 262Nm, 252Nm, 273Nm

http://www.unitconversion.org/energy/fo ... rsion.html
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 12 cze 2014, 19:31

Dokladnie @SEBAA, spojrz na jednostki na Twoich wykresach, to nie sa Nm :)

Oczywiscie zgadzam sie ze jesli chodzi o max moment to moj faktycznie wyszedl jak seryjny, czemu tak jest nie wiem. Moim bledem jest to, ze nie shamowalem autka przed przerobka i nie znam faktycznego przyrostu.

Sprzedazy na razie nie planuje, natomiast kolejne zmiany jak najbardziej. Moge zdradzic, ze wieksze wtryski sa juz w drodze :)
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 13 cze 2014, 07:09

ja, mając kijowo zabudowany stożek miałem 233Nm. myślę że normalnie by było jakieś 240. W miarę zdrowa seria.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 2 lip 2014, 20:36

Taki maly update w temacie w formie zdjecia:

Wtryskiwacze 290cc

Obrazek



=====================================================

Reszta gratow w drodze...


Niestety pacjent przerazil sie chyba nadciagajaca nieuchronnie operacja i zachorowal, spo(s)cil sie obficie zielonym plynem z ukladu z chlodzenia, uprzednio groznie syczac i warczac spod maski. Na szczescie wykwalifikowany sztab medyczny juz podjal dzialania, obecnie trwa ropoznanie przyczyny dolegliwosci.. Czekam na diagnoze


=====================================================
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 3 lip 2014, 07:09

stawiam na pompę wody
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 3 lip 2014, 18:00

Ze wstepnych ogledzin wyglada, ze rozszczelniła sie chlodnica, no coz, jak pech to pech.

Tymczasem doszla kolejna przesylka:

Ecumaster DET3 z wbudowanym MAP sensorem. Strojenie odbedzie sie w trybie Fuel Implant
Obrazek
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez BadBoy89 6 lip 2014, 23:58

W jaki sposób należy wzmocnić skrzynie biegów manualna ? w niedalekiej przyszłości będę wymieniał cale sprzegło wraz z dwu masą więć może odrazu dało by sie zrobić to tak aby wytrzymał ponad 200kucy ?
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2004) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... 23&t=12447
Podpis: SPRZEDAM MOJEGO HYUNDAIA V6 MANUAL BOGATA OPCJA
BadBoy89
 
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15 lis 2010, 16:40
opcje: , www

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 7 lip 2014, 07:09

kupić drugą na podmianę :P
seryjne sprzęgło jest raczej słabe, więc rozejrzał bym się za jakimś lajtowym spiekiem. myślę, że 6-płytkowym.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez hadra 7 lip 2014, 08:25

BadBoy89 napisał(a):W jaki sposób należy wzmocnić skrzynie biegów manualna ? w niedalekiej przyszłości będę wymieniał cale sprzegło wraz z dwu masą więć może odrazu dało by sie zrobić to tak aby wytrzymał ponad 200kucy ?

Zaloz dog box :)



Dedis napisał(a):kupić drugą na podmianę :P
seryjne sprzęgło jest raczej słabe, więc rozejrzał bym się za jakimś lajtowym spiekiem. myślę, że 6-płytkowym.

W piatek mialem zalozone Exedy Stage 1, cale z dociskiem i lozyskiem. Roznica jest niesamowita. Jazda w miescie nie jest az taka zla :)
Samochód: HC RD 1.6 16V (1998)
Podpis: ***** I like my car like my women.. Fully waxed !!! *****


* 1998 HC Rd1 1.6
* 2002 B16a5 SiR Vtec Turbo (300HP)
* 2012 CBR 600RR
hadra
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 469
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 20 lis 2007, 18:06
Lokalizacja: Bielsko-Biala

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez BadBoy89 2 sie 2014, 12:47

Hej jak tam postepy, wrzuc moze jakis filmik jak to sie zbiera i dzwiek podczas jazdy z checia bym zobaczył ( pewnie nei tylko ja),
pozdrawiam
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2004) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... 23&t=12447
Podpis: SPRZEDAM MOJEGO HYUNDAIA V6 MANUAL BOGATA OPCJA
BadBoy89
 
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15 lis 2010, 16:40
opcje: , www

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 14 sie 2014, 20:19

Na razie postoj w temacie. Poki co musialem wymienic cala chlodnice bo starej nie dalo sie "polatac". Generalnie wszystkie graty potrzebne do przerobki posiadam, ale caly czas zastanawiam sie nad montazem i strojeniem z uzyciem Ecumastera, lub nad druga opcja, czyli zgraniem oryginalnego epromu z ECU i zrobienie reflashu mapy. Niewatpliwym plusem tego rozwiazania jest brak ingerencji w seryjne wiazki/czujniki, natomuiast minusem, ze prawdziwe strojenie z pomiarem AFR daloby pewnie wiekszy przyrost i w miare bezpieczna prace silnika (AFR). Namierzylem goscia we Francji, ktory ze "jedyne" 250E zgodzil sie na wykonanie reflashu pod Stage 2 i mowa tu o oryginalnym reflashu takim jaki robi/robilo byle NGM w swoich zestawach.

Tak wiec, na razie cisza w temacie oprocz tego, ze samochod jezdzi i poki co ma sie dobrze. Jak sie cos zmieni bd pisal :) Filmiki tez jakies beda
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez hadra 15 sie 2014, 08:04

zapomnij o reflashu! Rob to porzadnie! nie mam doswiadczenia z Ecumasterem ale wydaje mi sie ze jest to cos w rodzaju piggy back'a? jesli tak, tylko na tym bedziesz mogl zrobic "fine tuning" i utrzymac bezpieczny Air-Fuel-Ratio w kazdym poziomie pracy silnika. Wiekszosc ludzi zapomina ze najwazniejszym etapem w tuningu jest strojenie. W twoim przypadku szczerze odradzalbym reflash jesli zalezy ci na bezpieczenstwie silnika
Samochód: HC RD 1.6 16V (1998)
Podpis: ***** I like my car like my women.. Fully waxed !!! *****


* 1998 HC Rd1 1.6
* 2002 B16a5 SiR Vtec Turbo (300HP)
* 2012 CBR 600RR
hadra
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 469
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 20 lis 2007, 18:06
Lokalizacja: Bielsko-Biala

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 15 sie 2014, 09:03

Zgadza sie Ecumaster to po prostu piggyback, z tym ze w naszych samochodach z tego co wiem zwykly tryb swini nie daje rady o czym pisal @Briggs, dlatego nalezy uzyc trybu FIT (Fuel Implant) czyli cos na miare sterownika standalone, Ecumaster przejmuje w pelni prace nad wtryskiwaczami.

W kazdym razie dzieki za nakierowanie, duzo czytam i po prostu mam juz troszke metlik w glowie co robic.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez hadra 15 sie 2014, 09:26

dokladnie rozumiem, mialem tak samo jak dawno dawno drazylem temat sterowania :) moj Rd jezdzil (lata temu) na eManage Blue. Pamietam ze tunerzy mieli wielki problem bo ECU w HC po jakims czasie wracalo samo do swoich ustawien. Nie pamietam juz jak to zostalo naprawione. Wydaje mi sie ze najlepsza opcja byloby zamontownie w pelni regulowanego standalone ECU, takiego jak np AEM albo Greedy. Wszystkie mapy beda wgrane na dyno, AFR ustawiony w optymalnej lini i nowe ECU bedzie ci sterowalo calym autem. Montaz to kwestia tylko jednego polaczenia i bedziesz mial spokoj. Oczywiscie jest to troszke drozsza opcja niz Ecumaster ale w dluzszej przyszlosci daje ci to wiecej opcji i korzysci
Samochód: HC RD 1.6 16V (1998)
Podpis: ***** I like my car like my women.. Fully waxed !!! *****


* 1998 HC Rd1 1.6
* 2002 B16a5 SiR Vtec Turbo (300HP)
* 2012 CBR 600RR
hadra
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 469
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 20 lis 2007, 18:06
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez filester 15 sie 2014, 21:39

hadra napisał(a):zapomnij o reflashu! Rob to porzadnie! nie mam doswiadczenia z Ecumasterem ale wydaje mi sie ze jest to cos w rodzaju piggy back'a? jesli tak, tylko na tym bedziesz mogl zrobic "fine tuning" i utrzymac bezpieczny Air-Fuel-Ratio w kazdym poziomie pracy silnika. Wiekszosc ludzi zapomina ze najwazniejszym etapem w tuningu jest strojenie. W twoim przypadku szczerze odradzalbym reflash jesli zalezy ci na bezpieczenstwie silnika

A czemu uważasz, że reflash jest nieporządnym rozwiązaniem. Wielu tunerów w Polsce (np Maptek) i innych krajachw ten sposób stoi poważne auta. Grunt, żeby to była mapa opracaowana pod konkretne auto a nie jakiś gotowiec.
Samochód: nie posiadam/inny
filester (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 2533
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Dołączył(a): 8 sie 2007, 16:32
Lokalizacja: Łódź

Re: 2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez hadra 18 sie 2014, 08:05

filester napisał(a):A czemu uważasz, że reflash jest nieporządnym rozwiązaniem. Wielu tunerów w Polsce (np Maptek) i innych krajachw ten sposób stoi poważne auta. Grunt, żeby to była mapa opracaowana pod konkretne auto a nie jakiś gotowiec.


Dokladnie, zgadza sie! Ale w tym przypadku chodzi o tzw "base map" czyli gotowca od jakiegos kolesia z Francji. ECU reflash moze byc tylko porzadnie zrobiony jesli AFR, boost itd sa ustawiane na dyno lub w czasie jazdy pod konkretne mody danego samochodu.
Samochód: HC RD 1.6 16V (1998)
Podpis: ***** I like my car like my women.. Fully waxed !!! *****


* 1998 HC Rd1 1.6
* 2002 B16a5 SiR Vtec Turbo (300HP)
* 2012 CBR 600RR
hadra
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 469
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 20 lis 2007, 18:06
Lokalizacja: Bielsko-Biala

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 3 wrz 2014, 18:43

Witam ponownie,

Kolejny malutki update w temacie. Co prawda dalej bez konkretow, ale wszystko zmierza w dobrym kierunku. Kolejny element ukladanki dotarl:

Obrazek

Obrazek
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez Dedis 4 wrz 2014, 07:37

co to?
jak widzę napis Bosch to się boję :P
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2002) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=10469
Podpis: Prędkość była OK, tylko zakręt był za ciasny!
02' Hyundai Coupe GK V6
09' Opel Corsa D 1.4
Dedis
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 567
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Dołączył(a): 4 kwi 2013, 08:25
Lokalizacja: Gliwice

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez szefu19 4 wrz 2014, 07:41

Szerokopasmowka do pomiaru AFR :)
Samochód: HC GK 2.7 24V v6
szefu19 (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 106
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:33
Lokalizacja: Żywiec

2.7 V6 SUPERCHARGED - FOTORELACJA

Postprzez hadra 4 wrz 2014, 09:17

Zintegrowana z ECU czy dzialajaca na podstawie czujnika?
Samochód: HC RD 1.6 16V (1998)
Podpis: ***** I like my car like my women.. Fully waxed !!! *****


* 1998 HC Rd1 1.6
* 2002 B16a5 SiR Vtec Turbo (300HP)
* 2012 CBR 600RR
hadra
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 469
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Dołączył(a): 20 lis 2007, 18:06
Lokalizacja: Bielsko-Biala


Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości