Hyundai Coupe Club (HCC) Forum • Zobacz wątek - Gwint ISC

Gwint ISC

Zawieszenie, silnik, dolot, wydech - kwintesencja tuningu.

Gwint ISC

Postprzez Qbul3kZ 7 lis 2016, 09:37

Zastanawiam się nad kupnem gwintu od ISC. http://www.isc-n1.eu/
Dostałem od nich taką ofertę:

Każda pozycja posiada regulację twardości. Każde zawieszenie jest produkowane pod klienta.
Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.

Jest dostępne w 3
wariantach do tego modelu.
COMFORT
SPORT
RACING

Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości.
Regulację progresywności

Wersja Racing - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada łożyska pillowball
COMFORT 3600 zł
SPORT - 3600 zł
Racing - 3900 zł

Lub zakup GRUPOWY morski z realizacją na styczeń :
Comfort 3100 zł
SPORT 3100 zł
Racing 3400 zł

Dodatkowo :
Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.
Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.

Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.
Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.

Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.
Gwarancja : 12 miesięcy lub 24 miesiące.
Zaliczka 700zł do 15 LISTOPADA
Samochód: HC GK F/L2 2.0 16V (2008) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... 23&t=13789
Galeria zewnętrzna: http://www.fotosik.pl/u/Qbul3kZ/album/1749545
Qbul3kZ
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 266
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Dołączył(a): 28 kwi 2014, 15:42

Gwint ISC

Postprzez quamello123 7 lis 2016, 16:43

Kurczę powiem ci że ceny są niskie jak na możliwości jakie daję tego typu zawieszenie. Tylko czy nie bezpieczniej jest jednak dołożyć te 400zl i kupić podstawowego blisteina i spać spokojnie nie martwiąc się o jakość.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2003) ||
quamello123
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 496
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Dołączył(a): 26 gru 2014, 09:51
Lokalizacja: Lubuskie/Gorzów Wlkp!

Gwint ISC

Postprzez Qbul3kZ 7 lis 2016, 18:05

W tej cenie jest jeszcze D2:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 06874.html

blistein nie produkuje gwintów do naszej kupety. A jak patrzylem na inne modele to nie wychodzi 400 tylko 4000 =)
Samochód: HC GK F/L2 2.0 16V (2008) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... 23&t=13789
Galeria zewnętrzna: http://www.fotosik.pl/u/Qbul3kZ/album/1749545
Qbul3kZ
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 266
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Dołączył(a): 28 kwi 2014, 15:42

Gwint ISC

Postprzez quamello123 7 lis 2016, 19:33

https://bilsteinpolska.pl/sklep/zawiesz ... 22554.html z tego co widzę to nie taka duża różnica. A na d2 to polecam zagłębić się w lekturę jaką pozostawiają ludzie w postaci opinii. :wink:
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2003) ||
quamello123
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 496
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Dołączył(a): 26 gru 2014, 09:51
Lokalizacja: Lubuskie/Gorzów Wlkp!

Gwint ISC

Postprzez Szachi87 7 lis 2016, 19:43

kupiłem D2 Racing do Nissana 350z i jest tragicznie twardo, przeznaczenie jedynie na tor i to taki idealnie równy, nierówności na autostradzie na tym gwincie są już nieprzyjemne, po mieście zabiera fun z jazdy tym autem bo auto wybija w powietrze brak tłumienia. Mówię tu o ustawieniu twardości na 1/32 i obniżenie o jakieś 2,5cm.. zakres pracy zawieszenia (ugięcie max) to 1cm, MAX, dramat. Także jeśli taka jest praktyka firmy do innych aut jak do 350z to odradzam D2 Racing. Zamieniłem twardość sprężyn na dwukrotnie miększe i dalej jest słabiutko, ugięcie zawiechy to jakieś 1,5cm max. Niestety ale to amorki są za twarde, miększych sprężyn nie ma. (Moje HC obniżone jedynie na sprężynach H&R prowadziło się duuużo lepiej niż to D2.)

Sprężyny zamówiłem właśnie od ISC bo jedynie oni mają w PL szeroką gamę wyboru i koszt samych sprężyn to 740zł, także jak oni oferują darmową podmianę sprężyn to może Wam zaoszczędzić ten niemały koszt właśnie.

Gwint ISC z tego co czytałem jest na poziomie konkurencji czyli BC Racing, K-Sport i to jest taka średnia półka, do kulania, do jazdy po torze nie. Jak to ma być komfortowe i poprawiać właściwości jezdne faktycznie i także do ścigania na torze to wysokie modele KW albo HSD mono. Poczytajcie sobie opinie o ISC, ludzie są zadowoleni.. ale to też zależy do czego ma być to auto :)
Samochód: nie posiadam/inny (3502)
Szachi87 (Moderator)
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 5248
Otrzymał podziękowań: 149 razy
Dołączył(a): 19 gru 2008, 12:28
Lokalizacja: Gdańsk

Gwint ISC

Postprzez Qbul3kZ 7 lis 2016, 20:07

Moje GK kupiłem na sprężynach einbach pro. Czasem bywa twardo ale ciągle mi czegoś brakuje.

quamello123 napisał(a):https://bilsteinpolska.pl/sklep/zawieszenie-gwintowane-bilstein-b14_47-107991-22554.html z tego co widzę to nie taka duża różnica. A na d2 to polecam zagłębić się w lekturę jaką pozostawiają ludzie w postaci opinii. :wink:

Jak sprawdzałem rok temu to jeszcze nie mieli. Tylko B14 to już prawie beton jest...
Samochód: HC GK F/L2 2.0 16V (2008) || galeria: http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewto ... 23&t=13789
Galeria zewnętrzna: http://www.fotosik.pl/u/Qbul3kZ/album/1749545
Qbul3kZ
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 266
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Dołączył(a): 28 kwi 2014, 15:42

Gwint ISC

Postprzez quamello123 7 lis 2016, 21:26

Tak jak wyżej pisał Szachi87 chcąc eksploatować auto z gwintem codziennie nie tylko na weekendowy wypad na tor musimy sięgnąć po coś z wyższej półki. Jest jeszcze jedna opcja, kilka implantów w kręgosłup lub fotel z hydrauliką i zakup b14 ;D
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2003) ||
quamello123
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 496
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Dołączył(a): 26 gru 2014, 09:51
Lokalizacja: Lubuskie/Gorzów Wlkp!


Powrót do Mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron